Preskoči na glavni sadržaj

Lokalna Prada

 

Neke prilike dođu nenadano, nakon dugo čekanja, kada već i zaboraviš da si u nešto ulagao trud i vrijeme. Doduše, moje vrijeme i trud bili su iz čiste ljubavi i osobne potrebe, tako je nastala Moda -Svjetski, a naše. I srećom, nije nestala. U jednoj vožnji biciklom po našoj kutinskoj šetnici, desila se prilika da Moda -Svjetski, a naše dobije svoj nastavak, a uskoro možda i papirnati oblik.

Sretna sam što i dalje mogu predstavljati svoj grad. I ovaj kraj, a na kraju i svoju zemlju. Nadam se da će i mojim glavnim likovima donijeti nešto dobro. Ova će kolumna u fokusu imati naše domaće umjetnike, modne ljubitelje i stvaratelje koji stvaraju u Kutini, Moslavini i našoj Hrvatskoj. I dalje ću ih uspoređivati sa svjetskim pandanima i dokazivati da moramo biti ponosni što nas okružuju entuzijasti, hrabri i uspješni kreatori. 


Kako je ovo prva kolumna u novoj eri, red je da započnemo s modom, i to onom koju moji sugrađani mogu svaki dan susresti u šetnji našom glavnom, Kolodvorskom ulicom.


Red Poppy, Crveni mak, izvrsno opisuje Ankicu Biondić, vlasnicu modnog salona pod tim imenom. Iako najviše voli gothic stil odijevanja i bikerski životni stil, zapravo je prava nježna duša crvene kose, baš poput maka. Nježna, a opaka u isti čas. U njezinom izlogu mogu se vidjeti kreativni modni komadi, a ono šte je mene privuklo su kreacije u crno-bijelom pop art stripu. Haljine koje kombiniraju navedeni materijal i crnu tkaninu su baš efektne, ali ja sam se uhvatila za suknju.



Inače sam, u estetskom smislu, ljubiteljica dualiteta, a posebno elegantnim doživljavam kombinaciju crne i bijele (ne)boje. No ovog sam se puta odlučila za šarenu suknju visokog struka kojom prevladava crvena podloga. Suknju do koljena, koja je ukrašena isječcima iz stripova, kombiniram s crnom majicom diadema i gustim grilonkama. Naravno, visoka štikla je neizostavna za ovaj zimski, almost pin-up look. Materijal suknje je gust, gotovo poput trapera, dovoljno da ju je moguće nositi i u hladnijim jesenskim danima. I usput jesensko sivilo oživljava crvenom bojom koja dolazi do izražaja zbog crnog ostatka ove kombinacije. Zato su i usne crvene.




Usporedba s Pradinom kolekcijom iz 2018. je neizbježna. Naime, tada je ova modna kuća plasirala na tržište kolekciju u kojoj su svi odjevni komadi bili ukrašeni stripovima. Stripovi su napravljeni upravo za tu kolekciju, a Prada je angažirala osam ženskih strip crtačica koje su kroz svoje stripove progovorile o svom viđenju položaja žena u društvu. Ova forma umjetnosti krasila je sve moguće odjevne predmete za žene i muškarce, a čak se motivi nalaze i na tenisicama i torbicama.  Ovdje stavljam sliku jedne pencil suknje koja je nasličnija Red Poppy uratku.



Iako u Red Poppy salonu možete naći upravo komade odjeće inspirirane Pradom, lutke u izlogu s ponosom nose i unikatne kreacije vlasnice, a iz razgovora s njom saznajem da nas u sljedećih godinu dana čeka dosta iznenađenja iz njezinog salona. Ankica je puna pozitivne energije, ideja i želje da u našem gradu stvara lijepe stvari ali i događanja. Ta kombinacija osobina koju nosi u sebi izvrstan je preduvjet da u svojim naumima uspije. Pratimo ju i dalje. 

Primjedbe

  1. Nemam iskustva s ovom platformom. Poslao sam komentar, ali ga nigdje ne vidim pa ću ga "poduplati". Tek toliko da znaš da nije spam ako dobiješ dva jednaka komentara :)).

    Nisam stručnjak za modu, a to područje me, da budem iskren, previše ni ne zanima. Javljam se tek toliko da te pozdravim jer malo je kutinskih blogera. Pišem na blog.hr ali nisam posebno aktivan zbog nekih obaveza i hobija koji mi oduzmu podosta vremena.

    Specijalizirala si se za modu; na svom blogu svaštarim - od dnevnopolitičkih tema koje se najčešće svode na kritiku vladajućih pa do pisanja o svom hobiju.

    Da je na blog.hr više KT blogera (trenutno sam jedini) pisao bih i o lokalnim problemima, o spalionici naprimjer, ali to blogerima iz ostalih djelova HR i inozemstva sigurno ne bi bilo zanimljivo.

    Budući da i ja često bicikliram šetnicom vjerojatno smo se koji put i sreli.

    Pozdrav od sugrađana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav, kolega blogeru i sugrađaninu. Kad me sljedeći put sretneš na šetnici na biciklu, javi se. Možemo razmijeniti blogerska uskustva.

      Moja je tema moda, no više mi je cilj pokazati da u našoj zemlji ima kvalitetnih i vrijednih poduhvata koji mogu pratiti svjetske, popularne marke. Ugodno s korisnim...

      Na kojem blogu tebe možemo čitati?

      Izbriši
    2. Klikni na Moslavac, to je ujedno i link na moj blog. Trenutačno nemam nikakav post, tek Lorem ipsum. To je tekst bez ikakvog značenja, kvazi latinski a svrha mu je popuniti prostor da blog ne stoji prazan. Zadnji post objavio sam negdje sredinom rujna, nakon 10 - 15 dana po objavi svaki post obrišem. Post kao i dnevne novine živi 1 dan zbog čega smatram da nema svrhe da duže stoji.

      Ostavit ću mogućnost komentiranja i neregistriranim korisnicima pa pokušaj ostaviti komentar, 2 - 3 riječi jer se i nema što komentirati, tek toliko da vidiš kako je to na blog.hr.

      Zašto ne počneš pisati i na blog.hr? Žene su u većini, a znamo da vas moda zanima pa ćeš garantirano biti čitana i komentirana jer nitko na blogu ne piše o modi. Ako ti se ne svidi lako ga pobrišeš.

      Na blogu koristim nadimak Moslavac, a blog se zove Blogek.

      Pokušaj se registrirati, traže samo email adresu, korisničko ime i lozinku. Bilo bi mi drago da na blogu imam i nekog "svog" :)).

      Srdačan pozdrav, možda se koji put i sretnemo, sjednemo kod Kire i razmijenimo iskustva, samo nisam siguran da ću te prepoznati :)).

      Izbriši
    3. Hvala na savjetu, možda i probam blog.hr. A uz ovoliko mojih slika na ovom blogu, da me ne prepoznaš... onda sam zbilja bezlična. 😁

      Izbriši
  2. Objavio sam novi post, ako želiš možeš posjetiti moj blog da vidiš o čemu i kako pišem. Stavit ću kod sebe link na tvoj blog, ako nemaš ništa protiv. Za sada toliko.
    Pozdrav iz KT

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Startas Univerzal na putu prema sjeveru Europe

Borovo Startas Univerzal Uskoro idemo na daleki put. Za istraživanje sjevera Europe u proljeće (kažu da je Norveška najljepša u svibnju) odlučila sam nabaviti udobnu i kvalitetnu obuću. Klinci su dobili Froddo i Ciciban, a ja sam se počastila novim Borovo Startasicama pa si je i pater familias poželio jedne. Iako sam vlasnica nekoliko platnenih pari Startas tenisica i espadrila, smatram da sam nužno morala kolekciju upotpuniti novom verzijom iz tvornice Borovo - Startas Univerzal. Ove su tenisice od brušene kože, udobnog uloška, čak bih rekla anatomskog s funkcijom prilagodbe stopalu. Platnene Startasice su u tom dijelu nešto slabijeg rješenja, ali zato Univerzal nadoknađuju udobnošću. Dobiješ ih s parom klasičnih i satenskih vezica. Ja sam za fotkanje odabrala satenske.  Moju kombinaciju boja možete naći i kupiti na  linku  u Borovo web shopu, a ostale kombinacije su nebrojene. Prljavo roze Puma tenesice od brušene kože www.shopecle.com Kad sam prvi put vidjela Startas

Bijela košulja i plisirana suknja - pun pogodak

Košulja Di Caprio, suknja vintage Victoria Beckham (www.instyle.com) Neki dan sam za radijski intervju izjavila da ne kupujem u second hand shopovima ali da u ormaru imam nekoliko vintage komada koje je nosila moja mama dok sam ja bila curica, dok sam oblačila svoje Barbike u kupljenu i šivanu robicu i neuspješno crtala svoje kreacije odjevnih kombinacija po geometrijskim bilježnicama. Jedna takva vintage suknja je ova bordo plisirana krasotica. Kad sam vidjela fotografije Victorie Beckham, česte gošće moga bloga u zadnje vrijeme, na kojima New Yorkom šeće u plisiranoj suknji iz vlastite kolekcije u kombinaciji s bijelom košuljom interesantnog kroja u području ovratnika (mandarinski kroj bez kragne) odmah sam pomislila da bih mogla rekonstruirati njezin styling s tom vintage suknjom. Moja bijela košulja je Di Caprio. Dugih je rukava, ali sam ih, poput gospođe Beckham, podigla. Košulja je krojena kao body tako da se ne izvlači iz suknje ili hlača i uvijek čini

Plisirane haljine

Chloe ( www.buro247.hr ) Na prvi pogled ove dvije haljine su potpuno različite. Chloe haljina je u jednom zemljanom tonu ili u boji cimeta, ako vam je tako draže, ima duge rukave, ne otkriva puno kože i ukrašena je čipkom. Haljina Di Caprio by Varteks kombinira tri boje, prevladava crna, a fino se spojila s bojom pistacije i naznakama bijele. Rukava nema, a nema niti čipke. Jedan važan detalj čini ove haljine posebnima i zato su spojene u istom postu ovoga bloga - plisirani materijal. Nabori raznih širina postižu se najprofinjenijom obradom tekstila i čine odjevne predmete upečatljivima i elegantima. zbog specifične teksture, suknje i haljine koje se najčešće rade od plisiranih materijala zanimljivi su jer zbog igre svjetla i sjene mogu odražavati različite nijanse. DiCaprio ( www.dicaprio.hr ) Najpoznatija plisirana haljina s hrvatskim potpisom na svijetu je nagrađena ljepotuca Branke Donassy koju je Anica Martinović nosila na izboru za Miss svijeta 1995. Plisirani