Preskoči na glavni sadržaj

Startas Univerzal na putu prema sjeveru Europe

Borovo Startas Univerzal

Uskoro idemo na daleki put. Za istraživanje sjevera Europe u proljeće (kažu da je Norveška najljepša u svibnju) odlučila sam nabaviti udobnu i kvalitetnu obuću. Klinci su dobili Froddo i Ciciban, a ja sam se počastila novim Borovo Startasicama pa si je i pater familias poželio jedne. Iako sam vlasnica nekoliko platnenih pari Startas tenisica i espadrila, smatram da sam nužno morala kolekciju upotpuniti novom verzijom iz tvornice Borovo - Startas Univerzal. Ove su tenisice od brušene kože, udobnog uloška, čak bih rekla anatomskog s funkcijom prilagodbe stopalu. Platnene Startasice su u tom dijelu nešto slabijeg rješenja, ali zato Univerzal nadoknađuju udobnošću. Dobiješ ih s parom klasičnih i satenskih vezica. Ja sam za fotkanje odabrala satenske. Moju kombinaciju boja možete naći i kupiti na linku u Borovo web shopu, a ostale kombinacije su nebrojene.


Prljavo roze Puma tenesice od brušene kože www.shopecle.com

Kad sam prvi put vidjela Startas Univerzal na Facebooku, asocijacija me odvela u ranu mladost i podsjetila na Puma tenesice. Tada nekada, prije 15-ak godina, Pumice u razno raznim bojama od brušene kože bile su predmet žudnje mnogih klinaca i klinceza. Za njih je trebalo izdvojiti dobre novce, i po 100 - 150 EURa. I ja sam imala par sivo plavih... Tada je bilo nepojmljivo na tenisicu staviti satenske vezice, no današnja verzija Pume je pod normalno vezana satenom.


Gigi Hadid u Puma tenesicama nijanse baby blue www.sneakerpuma99.com


Da su tenisice obuća koju danas možeš vrlo lako uklopiti u super chic kombinaciju dokazuju i mnoge slavne osobe koje ih rado nose u svakodnevnim prigodama. Baš kao ekstra popularna manekenka Gigi Hadid koja je za šetnju odabrala preslatke Pume u baby plavoj boji i izvrsno ih upasirala u ostatak plave odjevne kombinacije. 




Ja sam svoje fotkanje odradila (hvala mužiću) prije nego sam pronašla fotografiju Gigi. Čisto da se zna da moja plava kombinacija nije uopće inspirirana njezinom. A ono što me posebno inspiriralo za pisanje ovog teksta je zahvala Borova što sam odlukom da nosim njihove tenisice pomogla očuvati radna mjesta ljudima koji u toj tvornici starijoj od 85 godina izrađuju sve kvalitetniju, udobniju i suvremeniju obuću s kojom konkuriraju i na vanjskim tržištima.

Jedva čeka prošetati u hrvatskim tenisicama ulicama norveškog Bergena!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Bijela košulja i plisirana suknja - pun pogodak

Košulja Di Caprio, suknja vintage Victoria Beckham (www.instyle.com) Neki dan sam za radijski intervju izjavila da ne kupujem u second hand shopovima ali da u ormaru imam nekoliko vintage komada koje je nosila moja mama dok sam ja bila curica, dok sam oblačila svoje Barbike u kupljenu i šivanu robicu i neuspješno crtala svoje kreacije odjevnih kombinacija po geometrijskim bilježnicama. Jedna takva vintage suknja je ova bordo plisirana krasotica. Kad sam vidjela fotografije Victorie Beckham, česte gošće moga bloga u zadnje vrijeme, na kojima New Yorkom šeće u plisiranoj suknji iz vlastite kolekcije u kombinaciji s bijelom košuljom interesantnog kroja u području ovratnika (mandarinski kroj bez kragne) odmah sam pomislila da bih mogla rekonstruirati njezin styling s tom vintage suknjom. Moja bijela košulja je Di Caprio. Dugih je rukava, ali sam ih, poput gospođe Beckham, podigla. Košulja je krojena kao body tako da se ne izvlači iz suknje ili hlača i uvijek čini

Plisirane haljine

Chloe ( www.buro247.hr ) Na prvi pogled ove dvije haljine su potpuno različite. Chloe haljina je u jednom zemljanom tonu ili u boji cimeta, ako vam je tako draže, ima duge rukave, ne otkriva puno kože i ukrašena je čipkom. Haljina Di Caprio by Varteks kombinira tri boje, prevladava crna, a fino se spojila s bojom pistacije i naznakama bijele. Rukava nema, a nema niti čipke. Jedan važan detalj čini ove haljine posebnima i zato su spojene u istom postu ovoga bloga - plisirani materijal. Nabori raznih širina postižu se najprofinjenijom obradom tekstila i čine odjevne predmete upečatljivima i elegantima. zbog specifične teksture, suknje i haljine koje se najčešće rade od plisiranih materijala zanimljivi su jer zbog igre svjetla i sjene mogu odražavati različite nijanse. DiCaprio ( www.dicaprio.hr ) Najpoznatija plisirana haljina s hrvatskim potpisom na svijetu je nagrađena ljepotuca Branke Donassy koju je Anica Martinović nosila na izboru za Miss svijeta 1995. Plisirani