Preskoči na glavni sadržaj

Točka do točke - skijanje! Dot to dot - skiing!

Roby Commerce najlon čarape

Napokon je stigla prava zima i krenule su ozbiljne pripreme za skijanje. Godišnji odmor ću provesti u Austriji i nadam se snježnim planinama obasjanima suncem, kuhanom vinu i Sneakersu koji muž i ja uvijek slasno pojedemo uz odmor između spustova. Za ovu sezonu sam si nabavila nove zimske čizme za snijeg, takozvane buce. A ovdje vam zapravo želim pokazati svoje najlonke koje me baš vesele jer i poslovnu i svakodnevnu kombinaciju čine tako slatkom.

A real cold winter is finally here. Serious preparations for skiing are starting. I will spend my holidays in Austria and I hope there are snowy mountains shining in the sun. I look forward to mulled wine and Sneakers chocolate which my husband and I always gladly bite between two slopes. For this season I bought new snow boots. But, here I want to show you my spotted stockings. They really make me happy because every styling, either business or casual is so sweet with them. 
Calzedonia (www.myfacehunter.com)
Zato sam baš bila super oduševljena kad sam na svoju diadema haljinu iznad koljena i točkaste najlonke domaćeg proizvođača Roby Commerce isprobala nove čizme. Čim sam došla doma, morala sam se uslikati i pokazati ovu otkačenu kombinaciju koja po mom mišljenu skroz dobro funkcionira. Slika baš i nije najbolja, ali nemojte zamjeriti, tad me uhvatila inspiracija, a uvjeti su takvi kakvi jesu. Važno mi je da se vide točkice :) Sljedeći post obećavam kvalitetniju fotku.

I wore diadema knee lenght dress and my spotted stockings while shopping for new boots. When I was trying them on, the look thrilled me so much that I had to make a photo as soon as I came home. In my opinion, this styling works very well and I was impatient to show it to you. The photo is not the best quality, but, please, try not to critize me a lot. I was inspired, and the conditions were bad. The most important thing here are the stockings, anyway. :) I promise that my next photo will be much better!

Dokaz da i mali obrtnik iz Karlovačke županije prati svjetske trendove su točkice na najlonkama Calzedonija. Ove na slici su nešto krupnije, ali prije nekoliko mjeseci sam objavila sliku Calzedonijinih štramplica sa sitnijim tufnjicama, pa se ne želim ponavljati. Ja inače volim začiniti odjevne kombinacije neobičnim čarapama, doduše puno više ih je bilo u studentskim danima, ali i dalje mogu naći dosta prikladnih komada koje mogu nositi i na posao, a da nisam previše ekstravagantna.

Roby Commerce, a small apprentice from Croatia is the proof that here in Croatia trends are followed well. I present you here with Calzedonia stockings with a bit larger spots. A few months ago I posted a Calzedonia stocking with smaller spots so I wish not to be repetitive. I do like funny stockings. During my days at the University I used to wear various designs and colours. Still now, I like to match a bit unusual stockings with my outfits for office without looking too extravagant. 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Startas Univerzal na putu prema sjeveru Europe

Borovo Startas Univerzal Uskoro idemo na daleki put. Za istraživanje sjevera Europe u proljeće (kažu da je Norveška najljepša u svibnju) odlučila sam nabaviti udobnu i kvalitetnu obuću. Klinci su dobili Froddo i Ciciban, a ja sam se počastila novim Borovo Startasicama pa si je i pater familias poželio jedne. Iako sam vlasnica nekoliko platnenih pari Startas tenisica i espadrila, smatram da sam nužno morala kolekciju upotpuniti novom verzijom iz tvornice Borovo - Startas Univerzal. Ove su tenisice od brušene kože, udobnog uloška, čak bih rekla anatomskog s funkcijom prilagodbe stopalu. Platnene Startasice su u tom dijelu nešto slabijeg rješenja, ali zato Univerzal nadoknađuju udobnošću. Dobiješ ih s parom klasičnih i satenskih vezica. Ja sam za fotkanje odabrala satenske.  Moju kombinaciju boja možete naći i kupiti na  linku  u Borovo web shopu, a ostale kombinacije su nebrojene. Prljavo roze Puma tenesice od brušene kože www.shopecle.com Kad sam prvi put vidjela Startas

Bijela košulja i plisirana suknja - pun pogodak

Košulja Di Caprio, suknja vintage Victoria Beckham (www.instyle.com) Neki dan sam za radijski intervju izjavila da ne kupujem u second hand shopovima ali da u ormaru imam nekoliko vintage komada koje je nosila moja mama dok sam ja bila curica, dok sam oblačila svoje Barbike u kupljenu i šivanu robicu i neuspješno crtala svoje kreacije odjevnih kombinacija po geometrijskim bilježnicama. Jedna takva vintage suknja je ova bordo plisirana krasotica. Kad sam vidjela fotografije Victorie Beckham, česte gošće moga bloga u zadnje vrijeme, na kojima New Yorkom šeće u plisiranoj suknji iz vlastite kolekcije u kombinaciji s bijelom košuljom interesantnog kroja u području ovratnika (mandarinski kroj bez kragne) odmah sam pomislila da bih mogla rekonstruirati njezin styling s tom vintage suknjom. Moja bijela košulja je Di Caprio. Dugih je rukava, ali sam ih, poput gospođe Beckham, podigla. Košulja je krojena kao body tako da se ne izvlači iz suknje ili hlača i uvijek čini

Plisirane haljine

Chloe ( www.buro247.hr ) Na prvi pogled ove dvije haljine su potpuno različite. Chloe haljina je u jednom zemljanom tonu ili u boji cimeta, ako vam je tako draže, ima duge rukave, ne otkriva puno kože i ukrašena je čipkom. Haljina Di Caprio by Varteks kombinira tri boje, prevladava crna, a fino se spojila s bojom pistacije i naznakama bijele. Rukava nema, a nema niti čipke. Jedan važan detalj čini ove haljine posebnima i zato su spojene u istom postu ovoga bloga - plisirani materijal. Nabori raznih širina postižu se najprofinjenijom obradom tekstila i čine odjevne predmete upečatljivima i elegantima. zbog specifične teksture, suknje i haljine koje se najčešće rade od plisiranih materijala zanimljivi su jer zbog igre svjetla i sjene mogu odražavati različite nijanse. DiCaprio ( www.dicaprio.hr ) Najpoznatija plisirana haljina s hrvatskim potpisom na svijetu je nagrađena ljepotuca Branke Donassy koju je Anica Martinović nosila na izboru za Miss svijeta 1995. Plisirani