Preskoči na glavni sadržaj

Nešto novo, nešto staro.../ Something Old, Something New...

Protekle subote provela sam večer u Zagrebu sa svojim prijateljicama (našao se i poneki muškarac u društvu) i baš sam se veselila izlasku da izvedem svoju novu Diadema haljinu. Budući da je haljina crna sa zebra uzorkom na dijelu prsa (i leđa), a kombinirala sam ju s crnim Mango kaputom, onda sam odlučila dodati malo boje i podići cijeli look šarenom Yves Saint Laurent maramom i pink Guliver torbom. A kako je dan bio sunčan kad sam kretala prema metropoli, nisam zaboravila svoje Gethaldus sunčane naočale. Temperatura ispod nule zahtijevala je da ruke zaštitim kožnim Mango rukavicama. 

I spend last Satuday evening in Zagreb with my girlfriends (even though there were some men). I was really looking forward to going out so I can take my new Diadema dress out of closet. Since the dress is black, with zebra print on the top (front and back), and I matched it with my black Mango coat, I decided to add some bright colour and uplift the complete look with a colourful YSL scarf and a pink Guliver purse. The day was sunny when I started my ride to the Capital, so I used my Gethaldus sunglasses. Despite the sun, temeprature was below 0 C which made me cover my hands with leather Mango gloves.


Diadema haljina je iz njihove najnovije kolekcije i zato je centar ove objave. Ipak, ne mogu zanemariti ovu krasnu pink kožnu torbu iz Gulivera koja je iz kolekcije od prije 10-ak godina. Možda je se ekipa iz splitskog Gulivera niti ne sjeća, ali i dalje izgleda kao nova i mislim da je to izvrstan kompliment. Uostalom, posljednji modni žurnali kažu da je torbama klasičnih oblika i neutralnih boja mjesto u ormaru do neke sljedeće sezone.

Diadema dress is from the lates collection and as such it takes the main role in this post. Anyway, I cannot but mention the lovely pink leather Guliver purse some 10 or more years old. Maybe Guliver crew does not remember this beauty, but it still looks like new, so I give them a compliment here. After all, latest fashion magazines state that regular shapes and neutral colours of bags should be forgotten for some time.

Ova je haljina nosiva u raznim prigodama. Kao večernja toaleta, za druženje s curama i kao poslovna haljina. Posebnost joj daje traka ispod prsa koja odvaja crni i prugasti dio. Ta se traka od umjetne kože nalazi samo na prednjoj strani i meni se u styling odlično uklopila s rukavicama. Budući da se rukavi ne vide, otkrivam da su dugi i potpuno crni. Iako se čini kao klasičan kroj, moje su cure odmah prepoznale da se radi o Diademi. Usporedba s Key Unger haljinom je očita jer i njezin donji dio jest crn, a gornji kombinacija crno bijelih pruga. Ova haljina otkriva dosta kože, ali moram priznati da mi je i Diadema, bez obzira na zatvorenost vrlo izazovna...

This dress may be worn in many occasions. As an evening gown, for a chitty chat evening with girls and as a business dress. Special glamour is accomplished with a shiny dark strip below chest which parts lower black part and upper stripped part. That strip matches my gloves nicely. Since you cannot see the sleeves, I will uncover that they are long and black. Even though this is a classic cut, my girls recognized Diadema instantly. Comparison with Key Unger is obvious becuase it has a black lower part and black and white stripes make the upper part of the dress. This dress uncovers lots of skin, but I must admit that Diadema is very attractive, despite it doesn't show much of the body...  


Key Unger (www.bloomingdales.com)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Startas Univerzal na putu prema sjeveru Europe

Borovo Startas Univerzal Uskoro idemo na daleki put. Za istraživanje sjevera Europe u proljeće (kažu da je Norveška najljepša u svibnju) odlučila sam nabaviti udobnu i kvalitetnu obuću. Klinci su dobili Froddo i Ciciban, a ja sam se počastila novim Borovo Startasicama pa si je i pater familias poželio jedne. Iako sam vlasnica nekoliko platnenih pari Startas tenisica i espadrila, smatram da sam nužno morala kolekciju upotpuniti novom verzijom iz tvornice Borovo - Startas Univerzal. Ove su tenisice od brušene kože, udobnog uloška, čak bih rekla anatomskog s funkcijom prilagodbe stopalu. Platnene Startasice su u tom dijelu nešto slabijeg rješenja, ali zato Univerzal nadoknađuju udobnošću. Dobiješ ih s parom klasičnih i satenskih vezica. Ja sam za fotkanje odabrala satenske.  Moju kombinaciju boja možete naći i kupiti na  linku  u Borovo web shopu, a ostale kombinacije su nebrojene. Prljavo roze Puma tenesice od brušene kože www.shopecle.com Kad sam prvi put vidjela Startas

Bijela košulja i plisirana suknja - pun pogodak

Košulja Di Caprio, suknja vintage Victoria Beckham (www.instyle.com) Neki dan sam za radijski intervju izjavila da ne kupujem u second hand shopovima ali da u ormaru imam nekoliko vintage komada koje je nosila moja mama dok sam ja bila curica, dok sam oblačila svoje Barbike u kupljenu i šivanu robicu i neuspješno crtala svoje kreacije odjevnih kombinacija po geometrijskim bilježnicama. Jedna takva vintage suknja je ova bordo plisirana krasotica. Kad sam vidjela fotografije Victorie Beckham, česte gošće moga bloga u zadnje vrijeme, na kojima New Yorkom šeće u plisiranoj suknji iz vlastite kolekcije u kombinaciji s bijelom košuljom interesantnog kroja u području ovratnika (mandarinski kroj bez kragne) odmah sam pomislila da bih mogla rekonstruirati njezin styling s tom vintage suknjom. Moja bijela košulja je Di Caprio. Dugih je rukava, ali sam ih, poput gospođe Beckham, podigla. Košulja je krojena kao body tako da se ne izvlači iz suknje ili hlača i uvijek čini

Plisirane haljine

Chloe ( www.buro247.hr ) Na prvi pogled ove dvije haljine su potpuno različite. Chloe haljina je u jednom zemljanom tonu ili u boji cimeta, ako vam je tako draže, ima duge rukave, ne otkriva puno kože i ukrašena je čipkom. Haljina Di Caprio by Varteks kombinira tri boje, prevladava crna, a fino se spojila s bojom pistacije i naznakama bijele. Rukava nema, a nema niti čipke. Jedan važan detalj čini ove haljine posebnima i zato su spojene u istom postu ovoga bloga - plisirani materijal. Nabori raznih širina postižu se najprofinjenijom obradom tekstila i čine odjevne predmete upečatljivima i elegantima. zbog specifične teksture, suknje i haljine koje se najčešće rade od plisiranih materijala zanimljivi su jer zbog igre svjetla i sjene mogu odražavati različite nijanse. DiCaprio ( www.dicaprio.hr ) Najpoznatija plisirana haljina s hrvatskim potpisom na svijetu je nagrađena ljepotuca Branke Donassy koju je Anica Martinović nosila na izboru za Miss svijeta 1995. Plisirani