Preskoči na glavni sadržaj

Evergreen - karirani uzorak nekad i sad/ chequered print in past and present



Pisala sam već da nikada ne kupujem u second hand shop-u ali da imam nekoliko odjevnih komada koje bih nazvala vintage, ne znam kojeg su brenda ili su šivane po mjeri, a nekada su bili u vlasništvu moje majke. Suptilno su u nekom trenutku postali moji. Jedan takav komad je i ova crno-bijela karirana midi pencil suknja. Osim što je odjevni evergreen, ova je suknja i topla i izgleda kao da je sašivena prije mjesec dana, a ne prije nekih 20ak godina kada ju je po mjeri za moju majku napravio lokalni 'šnajder' od materijala kojeg je mama dobila iz Varaždina.

I've written about the fact that I've never bought anything in a second-hand shop but I own a few vintage pieces of clothes, with no name or tailor-made. My mother used to own them. Somehow, at one moment in time those pieces subtly became mine. One of those pieces is this blacak-and-white chequered midi pencil skirt. Not only is it a clothing evergreen, but it also is warm and it looks as it had been made a month ago, not some 20 years ago. Back then, a local tailor made her from the material which was obrained from a friend from Varaždin.   







Dok sam listala ovotjednu Gloriu IN za oko su mi zapeli karirani kaputi, a posebno ovaj brenda Scotch and Soda koji je potpuno identičan mojoj suknju po uzorku. Naravno da sam odmah povukla paralelu s gore prikazanom i opisanom suknjom i odmah sam smislila kombinaciju koju danas prikazujem. Kad sam došla danas u ured, suknja, a i cijela kombinacija je izazvala pozitivne reakcije. Najdraža mi je bila ona naše pravnice koja me je odmah upitala je li to mamina suknja jer je i ona svojedobno imala takvu.

While I was thumbing through GloriaIN last weekend, I noticed chequered coats. A black-and-white one by Scotch and Soda shares identical chequered print with my skirt. Naturally, I immediatelly compared it with the above mentioned and presented skirt and crreated a styling for this post. When I arrived to the Office today, my skirt and complete look attracted positive reactions from some of my co-workers. My favorite was the one from our legal expert who asked if that was my mother skirt. She used to have a similar skirt in those days.



Fotografirana stranice GloriaIn

Suknju sam kombinirala sa svojom evergreen bijelom Di Caprio by Varteks body košuljom dugih rukava. Dodala sam joj h&m maramu, da me zagrija i da ostavi poseban pečat ovom stylingu. Tamno sive čizme na visoku petu lijepo su zaokružile kompletan izgled. A snježni pokrivač čini izvrsnu kulisu i pobuđuje neke romantične emocije. Neka se ta romantika prenese i na vikend, stoga vam želim da radni petak brzo prođe, a vi se ogrnite kariranim toplim kaputom ili navucite toplu kariranu suknju i uživajte u zimskoj idili...

I matched the skirt with my evergreen white body long sleeve shirt. I added h&m scarf, to keep me warm and to upgrade this styling. Dark gray high heel boots complete the look nicely. Snowy background makes a perfect sceene for the photos and invokes romantic feelings. I wish you a romantic weekend, in chequered coat or skirt... 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Startas Univerzal na putu prema sjeveru Europe

Borovo Startas Univerzal Uskoro idemo na daleki put. Za istraživanje sjevera Europe u proljeće (kažu da je Norveška najljepša u svibnju) odlučila sam nabaviti udobnu i kvalitetnu obuću. Klinci su dobili Froddo i Ciciban, a ja sam se počastila novim Borovo Startasicama pa si je i pater familias poželio jedne. Iako sam vlasnica nekoliko platnenih pari Startas tenisica i espadrila, smatram da sam nužno morala kolekciju upotpuniti novom verzijom iz tvornice Borovo - Startas Univerzal. Ove su tenisice od brušene kože, udobnog uloška, čak bih rekla anatomskog s funkcijom prilagodbe stopalu. Platnene Startasice su u tom dijelu nešto slabijeg rješenja, ali zato Univerzal nadoknađuju udobnošću. Dobiješ ih s parom klasičnih i satenskih vezica. Ja sam za fotkanje odabrala satenske.  Moju kombinaciju boja možete naći i kupiti na  linku  u Borovo web shopu, a ostale kombinacije su nebrojene. Prljavo roze Puma tenesice od brušene kože www.shopecle.com Kad sam prvi put vidjela Startas

Bijela košulja i plisirana suknja - pun pogodak

Košulja Di Caprio, suknja vintage Victoria Beckham (www.instyle.com) Neki dan sam za radijski intervju izjavila da ne kupujem u second hand shopovima ali da u ormaru imam nekoliko vintage komada koje je nosila moja mama dok sam ja bila curica, dok sam oblačila svoje Barbike u kupljenu i šivanu robicu i neuspješno crtala svoje kreacije odjevnih kombinacija po geometrijskim bilježnicama. Jedna takva vintage suknja je ova bordo plisirana krasotica. Kad sam vidjela fotografije Victorie Beckham, česte gošće moga bloga u zadnje vrijeme, na kojima New Yorkom šeće u plisiranoj suknji iz vlastite kolekcije u kombinaciji s bijelom košuljom interesantnog kroja u području ovratnika (mandarinski kroj bez kragne) odmah sam pomislila da bih mogla rekonstruirati njezin styling s tom vintage suknjom. Moja bijela košulja je Di Caprio. Dugih je rukava, ali sam ih, poput gospođe Beckham, podigla. Košulja je krojena kao body tako da se ne izvlači iz suknje ili hlača i uvijek čini

Plisirane haljine

Chloe ( www.buro247.hr ) Na prvi pogled ove dvije haljine su potpuno različite. Chloe haljina je u jednom zemljanom tonu ili u boji cimeta, ako vam je tako draže, ima duge rukave, ne otkriva puno kože i ukrašena je čipkom. Haljina Di Caprio by Varteks kombinira tri boje, prevladava crna, a fino se spojila s bojom pistacije i naznakama bijele. Rukava nema, a nema niti čipke. Jedan važan detalj čini ove haljine posebnima i zato su spojene u istom postu ovoga bloga - plisirani materijal. Nabori raznih širina postižu se najprofinjenijom obradom tekstila i čine odjevne predmete upečatljivima i elegantima. zbog specifične teksture, suknje i haljine koje se najčešće rade od plisiranih materijala zanimljivi su jer zbog igre svjetla i sjene mogu odražavati različite nijanse. DiCaprio ( www.dicaprio.hr ) Najpoznatija plisirana haljina s hrvatskim potpisom na svijetu je nagrađena ljepotuca Branke Donassy koju je Anica Martinović nosila na izboru za Miss svijeta 1995. Plisirani