Preskoči na glavni sadržaj

Espadrile - prošlost u sadašnjosti

Startas Borovo (www.pictigar.com)
 Sjećam se dana kad se tata spremao na službeni put u Njemačku. Imala sam 7, možda 8 godina. Znala sam da će mi donijeti Barbiku, i to onu 'pravu', a ne onu 'plastičnu' koja se mogla kupiti i u našoj Robnoj kući. Sjećam se da sam davala obris stopala, stajala sam na papiru, a mama je iscrtavala moje stopalo kako bi tata kupio odgovarajuće 'špagerice' za svoju kćer. Došle su iz Njemačke ljubičaste špagerice s otisnutim malim zelenim mašnicama. Nosila sam ih dok se špaga na potplatu nije potpuno raspala. A Barbike sam dobila dvije... Još su čitave i često me vraćaju u bezbrižne dane stiliziranja i uređenja interijera. :)

Neki dan sam nabavila nove espadrile. Ovog puta stigle su iz hrvatske tvornice koja je prije koji dan proslavila 85. rođendan. Espadrile marke Startas iz tvrtke Borovo, zapravo su nasljednice kultnih Startasica (imam nekoliko pari u kolekciji i obožavam ih), jednako udobnih uložaka i mirišljive gume na potplatu. To su poboljšanja od prije nekih godinu dana i mislim da su se Borovu isplatila. Jedino mi je žao što ne mogu naći fotografije Startas espadrila na webu, osim ovih točkastih. Zato stavljam njih, iako je moj par crno bijelog zebra uzorka. A i poruka na ovoj fotkici nije loša :)



Venica Deichmann (www.deichmann.com)

Venice espadrile modne kuće Deichmann mogu se, baš kao i borovske, naći u svim bojama i uzorcima. Možda su ove špagerice, porijeklom iz Njemačke (eto nas opet u Njemačkoj, kao i na početku priče), malo više šminkerske zbog sjajnog materijala i šljokica, dok su Startasice prave zaigrane vesele cipelice za svaku casual kombinaciju. Uz traperice su prikladne i za posao, gdje sam si petkom odlučila biti u opuštenom modnom izdanju. Budući da na posao, čak ni petkom, ne bih išla u tenisicama,  (iako bih trenutno one iz prošlog posta nekad rado obula) Startas espadrile bit će izvrsna alternativa!











Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Startas Univerzal na putu prema sjeveru Europe

Borovo Startas Univerzal Uskoro idemo na daleki put. Za istraživanje sjevera Europe u proljeće (kažu da je Norveška najljepša u svibnju) odlučila sam nabaviti udobnu i kvalitetnu obuću. Klinci su dobili Froddo i Ciciban, a ja sam se počastila novim Borovo Startasicama pa si je i pater familias poželio jedne. Iako sam vlasnica nekoliko platnenih pari Startas tenisica i espadrila, smatram da sam nužno morala kolekciju upotpuniti novom verzijom iz tvornice Borovo - Startas Univerzal. Ove su tenisice od brušene kože, udobnog uloška, čak bih rekla anatomskog s funkcijom prilagodbe stopalu. Platnene Startasice su u tom dijelu nešto slabijeg rješenja, ali zato Univerzal nadoknađuju udobnošću. Dobiješ ih s parom klasičnih i satenskih vezica. Ja sam za fotkanje odabrala satenske.  Moju kombinaciju boja možete naći i kupiti na  linku  u Borovo web shopu, a ostale kombinacije su nebrojene. Prljavo roze Puma tenesice od brušene kože www.shopecle.com Kad sam prvi put vidjela Startas

Bijela košulja i plisirana suknja - pun pogodak

Košulja Di Caprio, suknja vintage Victoria Beckham (www.instyle.com) Neki dan sam za radijski intervju izjavila da ne kupujem u second hand shopovima ali da u ormaru imam nekoliko vintage komada koje je nosila moja mama dok sam ja bila curica, dok sam oblačila svoje Barbike u kupljenu i šivanu robicu i neuspješno crtala svoje kreacije odjevnih kombinacija po geometrijskim bilježnicama. Jedna takva vintage suknja je ova bordo plisirana krasotica. Kad sam vidjela fotografije Victorie Beckham, česte gošće moga bloga u zadnje vrijeme, na kojima New Yorkom šeće u plisiranoj suknji iz vlastite kolekcije u kombinaciji s bijelom košuljom interesantnog kroja u području ovratnika (mandarinski kroj bez kragne) odmah sam pomislila da bih mogla rekonstruirati njezin styling s tom vintage suknjom. Moja bijela košulja je Di Caprio. Dugih je rukava, ali sam ih, poput gospođe Beckham, podigla. Košulja je krojena kao body tako da se ne izvlači iz suknje ili hlača i uvijek čini

Plisirane haljine

Chloe ( www.buro247.hr ) Na prvi pogled ove dvije haljine su potpuno različite. Chloe haljina je u jednom zemljanom tonu ili u boji cimeta, ako vam je tako draže, ima duge rukave, ne otkriva puno kože i ukrašena je čipkom. Haljina Di Caprio by Varteks kombinira tri boje, prevladava crna, a fino se spojila s bojom pistacije i naznakama bijele. Rukava nema, a nema niti čipke. Jedan važan detalj čini ove haljine posebnima i zato su spojene u istom postu ovoga bloga - plisirani materijal. Nabori raznih širina postižu se najprofinjenijom obradom tekstila i čine odjevne predmete upečatljivima i elegantima. zbog specifične teksture, suknje i haljine koje se najčešće rade od plisiranih materijala zanimljivi su jer zbog igre svjetla i sjene mogu odražavati različite nijanse. DiCaprio ( www.dicaprio.hr ) Najpoznatija plisirana haljina s hrvatskim potpisom na svijetu je nagrađena ljepotuca Branke Donassy koju je Anica Martinović nosila na izboru za Miss svijeta 1995. Plisirani