Preskoči na glavni sadržaj

Traperice

Traper je vječni materijal koji je uvijek u trendu, posebice ako govorimo o hlačama. Sjećam se doba kad je 'traperica' bio pojam za plave hlače ravnog kroja od trapera, a sjećam se i vremena kad su traperice bile raznih boja (osobno sam imala i nosila (mlado, ludo) jarko crvene) i raznih krojeva (mrkvaste, trapez, capri...). Traperice opet iskaču iz ormara, što se vidi po modnim časopisima, a Top Shop je snimio novu udarnu kampanju za svoje traperice. Usporedit ću njihov model 'boyfriend cut', iako su Diesel, Replay, Hilfiger i Lewi's pravi sinonimi za jeans, s domaćim traperom koji mi odmah pada na pamet - Amadeus Jeans.
http://amds.hr/amds-life/total-look/boyfriend-traperice-udoban-i-moderan-hit-proljeca-41/



http://www.topshop.com/en/tsuk/category/jeans-at-topshop-5224645/home?TS=1454495778815#item-110263-22





Vrlo interesantan model traperica koje bi trebale podsjećati na muški kroj, a nose ga žene. Rekla bih, smjele, mlade žene. Dodajem, idealan za one koji nemaju manekenske proporcije. Iako, mogu zamisliti i svoju zubaricu, ženu u ranim 60ima s puno stila i smisla za neuobičajenu estetiku, a i s manekenskom figurom, da ih odlično nosi. Naravno, model koji nije podrapan. :) Super mi je što i naš Amadeus prati trendove i stvara ovakav kroj traperica. Ovih ću dana skoknuti do lokalnog Amadeusa pa vam javim kako mi stoje u sljedećem postu!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Startas Univerzal na putu prema sjeveru Europe

Borovo Startas Univerzal Uskoro idemo na daleki put. Za istraživanje sjevera Europe u proljeće (kažu da je Norveška najljepša u svibnju) odlučila sam nabaviti udobnu i kvalitetnu obuću. Klinci su dobili Froddo i Ciciban, a ja sam se počastila novim Borovo Startasicama pa si je i pater familias poželio jedne. Iako sam vlasnica nekoliko platnenih pari Startas tenisica i espadrila, smatram da sam nužno morala kolekciju upotpuniti novom verzijom iz tvornice Borovo - Startas Univerzal. Ove su tenisice od brušene kože, udobnog uloška, čak bih rekla anatomskog s funkcijom prilagodbe stopalu. Platnene Startasice su u tom dijelu nešto slabijeg rješenja, ali zato Univerzal nadoknađuju udobnošću. Dobiješ ih s parom klasičnih i satenskih vezica. Ja sam za fotkanje odabrala satenske.  Moju kombinaciju boja možete naći i kupiti na  linku  u Borovo web shopu, a ostale kombinacije su nebrojene. Prljavo roze Puma tenesice od brušene kože www.shopecle.com Kad sam prvi put vidjela Startas

Bijela košulja i plisirana suknja - pun pogodak

Košulja Di Caprio, suknja vintage Victoria Beckham (www.instyle.com) Neki dan sam za radijski intervju izjavila da ne kupujem u second hand shopovima ali da u ormaru imam nekoliko vintage komada koje je nosila moja mama dok sam ja bila curica, dok sam oblačila svoje Barbike u kupljenu i šivanu robicu i neuspješno crtala svoje kreacije odjevnih kombinacija po geometrijskim bilježnicama. Jedna takva vintage suknja je ova bordo plisirana krasotica. Kad sam vidjela fotografije Victorie Beckham, česte gošće moga bloga u zadnje vrijeme, na kojima New Yorkom šeće u plisiranoj suknji iz vlastite kolekcije u kombinaciji s bijelom košuljom interesantnog kroja u području ovratnika (mandarinski kroj bez kragne) odmah sam pomislila da bih mogla rekonstruirati njezin styling s tom vintage suknjom. Moja bijela košulja je Di Caprio. Dugih je rukava, ali sam ih, poput gospođe Beckham, podigla. Košulja je krojena kao body tako da se ne izvlači iz suknje ili hlača i uvijek čini

Plisirane haljine

Chloe ( www.buro247.hr ) Na prvi pogled ove dvije haljine su potpuno različite. Chloe haljina je u jednom zemljanom tonu ili u boji cimeta, ako vam je tako draže, ima duge rukave, ne otkriva puno kože i ukrašena je čipkom. Haljina Di Caprio by Varteks kombinira tri boje, prevladava crna, a fino se spojila s bojom pistacije i naznakama bijele. Rukava nema, a nema niti čipke. Jedan važan detalj čini ove haljine posebnima i zato su spojene u istom postu ovoga bloga - plisirani materijal. Nabori raznih širina postižu se najprofinjenijom obradom tekstila i čine odjevne predmete upečatljivima i elegantima. zbog specifične teksture, suknje i haljine koje se najčešće rade od plisiranih materijala zanimljivi su jer zbog igre svjetla i sjene mogu odražavati različite nijanse. DiCaprio ( www.dicaprio.hr ) Najpoznatija plisirana haljina s hrvatskim potpisom na svijetu je nagrađena ljepotuca Branke Donassy koju je Anica Martinović nosila na izboru za Miss svijeta 1995. Plisirani